6 Ağustos 2012 Pazartesi

Öncelikle Ben

Merhaba sayın galaxy mini mühendisi ziyaretçileri. Adım Cihad Emre Hiçkorkmaz. 20/06/1993 Ankara doğumluyum. Lise mezunuyum. Bu sene de üniversiteye hazırlanıyorum. Android dünyasına girişim galaxy mini yi alışımla başladı diyebilirim. Ondan önce sadece android ile ilgili haberleri okuyordum. Galaxy mini yi aldıktan sonra android mobil işletim sistemi hakkında sürekli yazılar okudum, sürekli videolar izledim. Aslında çoğu kişinin bildiği şeyleri biliyorum. Ama amacım burda galaxy mini hakkında herhangi bir sorun yaşayan insanlara elimden geldiğince yardım etmek. Sadece galaxy mini değil diğer telefonlar ile ilgili sorunu olan insanlarda bana danışabilirler. Ayrıca elimden geldiğince bildiğim konulardaki örn:(Custom rom kurmak vb.) yardımlarımı esirgemeyeceğim. Ama öncelikle yeni başlayan androidçiler için genel terimlerle başlamak daha doğru diye düşünüyorm. Bu nedenle sıfırdan başlayacağım. Örneklendirmelerimi galaxy mini üzerinden yapacağım. Sizinde her türlü sorunuza cevap vermeye çalışacağım. Blogu yeni açtığım için henüz site haritasına karar vermedim. Ama 1 hafta içerisinde başlamayı planlıyorum. Bu arada benim tabirimle android okulu olan http://www.googleandroid.gen.tr/portal/ sitesine çok teşekkür etmek istiyorum. Şimdilik bu kadar.  Bir sonraki yazı dizimde görüşene dek şimdilik allaha emanet olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder